Büyücü Gücü Sistemi Sistemin amacı tamamen kurguyu siz üyelerimizin üzerinden ilerletebilmektir. Bir RP ile başvurarak edindiğiniz puan, ilk başta sizin kalitenizi göstermektedir. Daha sonraları bu puan sizin kurgudaki aktifliğinizi temsil edecektir. Bu nasıl mı olacak?DM'nin katıldığı istisnasız her kurguda bu puanınız artacak ya da düşecektir. Artmasının size nasıl bir faydası olacağına gelirsek; bir sonraki dönemin kurgusunda başrolde olacaksınız.
Kısaca sistemin etkilerinden ve nasıl işlediğinden bahsedelim;
** Siteye üye olan her üye kendine bir Büyücü Gücü edinmek zorundadır; 50 puan üzerinden alacağınız güç duruma göre sizi temsil edecek.
** Düello Sisteminde düellonun sonucuna göre Büyücü Gücünüzde bir puan değişimi olacaktır. Düellodaki can kaybınıza göre sizin Büyücü Gücünüzden puan düşülecekken, karşıdaki; düelloyu kazanmış kişiye sizin kaybınız kadar Büyücü Gücü eklenecektir.
** Quidditch maçlarında, maç süresi boyunca başarılı hamle yapmış oyunculara birer Büyücü Gücü eklenecektir. Maç sonunda, maçı kaybeden takımın oyuncularından 3'er puan düşecekken, kazanan takımın oyuncularına 3'er puan eklenecektir. Sezonun şampiyonu olan takımın oyuncularına ise 5'er puan eklenecektir.
** Öğrenciler için Büyücü Gücü büyük önem taşımaktadır. Okuldan mezun olurken varolan Büyücü Gücü Puanı onun derecesi gibi kabul görecek, mezun rütbesi alan her üye o puanıyla başka bir rütbe için başvuru yapacaktır. Öğrencilerin büyücü gücü kazanabilmesine gelince;
* Dönem sonunda derslere girip aldığı notların ortalamasıyla elde edilen notun beşte biri kadar Büyücü Gücü kazanacaktır.
* Dersteki Rp başarısına göre profesörün verdiği ek puanda Büyücü Gücü olarak öğrenciye geri dönecektir.
* Okul içi Quidditch maçlarında var olduğu sürece kazanma şansı olacaktır.
* Okul içinde yapılacak olan toplu kurgularda öncülük eden üyelere de katkıları dolayısıyla 3 Büyücü Gücü puanı eklenecektir.
** Yaratıkların Büyücü Gücü olmayacaktır.
** Bakanlık çalışanları için Büyücü Gücü sistemi daha çok düelloda olacaktır. Öte yandan Bakanlık Dairelerine bir de maaş gibi hafta da 2 Büyücü Gücü eklenecektir. Bakanlık üyelerine bulundukları her kurgu için de Büyücü Gücü eklenecektir. Dönem sonunda en çok büyücü güzüne sahip olan bakanlık üyesi Sihir Bakanı olurken, sıralamada yüksek yerlerde olanlar da Daire başkanı olacaklardır.
**En yüksek Büyücü Gücü'ne sahip olan şifacı, Baş Şifacı olarak göreve getirilecektir. Şifacıların Büyücü Gücü kazanabilmesi için tek taraflı bir savaşın olduğu bu dönem kurgusunda kendine mesleğini gerçekleştireceği kurgular bulması. Bulunduğu kurgu başına 5 Büyücü Gücü alacaktır.
**Yetişkin üyelerimiz için Büyücü Gücü mevkii demek olacak. Yani bulunduğumuz zaman açısından bazı ayırımcı rütbeler olacak. Lordluk,Kontluk vs. gibi ünvanlar alacaklardır. Büyücü Gücü 100 puanı bulan yetişkin üyelerimize kendi hanedanını ve Krallığını kurma şansı doğabilir.
** Yetişkin büyücülerimizin Büyücü Gücü kazanabilmesi için sık sık Düello Rp'leri veya Quidditch turnuvaları düzenleyeceğiz yönetim olarak. Öte yandan hoş bir toplu kurgu yazan yetişkin üyelerimize de 5 Büyücü Gücü puanı ekleyeceğiz.
Şimdilik bu sistemle ilgili bildireceklerimiz bu kadar. Daha sonra düzeltmeler olabilir...