Bu büyülü dünyada karanlıkta yolunuzu bulmaya çalışmak istiyor musunuz?

Sitemize üye olunuz...
Bu büyülü dünyada karanlıkta yolunuzu bulmaya çalışmak istiyor musunuz?

Sitemize üye olunuz...
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaDeathomens RPGLatest imagesKayıt OlGiriş yap
Hoşgeldiniz. Lütfen, Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.








Sitemize hoşgeldiniz!
Harry Potter zamanını hatta bilinen dört büyücü zamanını bile geride bırakıp daha öncelere götürüyoruz sizleri. Alışılmamış temamız ve özgün sistemlerimizle beraber sizleri bekliyoruz. Sihirli dünyamızın kapılarından geçerek bu heyecan dolu kurguda yerinizi alabilirsiniz.
Sihirli günler dileriz.


blablabla
SITE STATS

User Legend

 

 M. Léonard Quentin

Aşağa gitmek 
2 posters
YazarMesaj
M. Léonard Quentin
Somut Bilimler Profesörü
Somut Bilimler Profesörü



Erkek
Mesaj Sayısı : 6
En Belirgin Özellik : Muah.
Kan Durumu : Safkan
Gerçek Ad : Taha.
Kayıt tarihi : 14/03/11

Karakter Bilgileri
Özel Yetenek:
Quidditch Mevkii:
Büyücü Gücü:
M. Léonard Quentin Left_bar_bleue46/100M. Léonard Quentin Empty_bar_bleue  (46/100)

M. Léonard Quentin Empty
MesajKonu: M. Léonard Quentin   M. Léonard Quentin EmptySalı Mart 15, 2011 4:07 pm

İyi şeyler sadece iyidir ama kötü olan şeyler kötü olmaktan fazladır ve güçlüdür.
M. Léonard Quentin

4 Temmuz
Safkan

* Kahverengi ve düz görünümlü saçı her zaman düzgün vaziyettedir. Her sabah saçını düzenler ve saçlarını önemser.Kehribar ile yeşil renklerinin karışımından doğan ela rengindedir gözleri. İnsanlara baktığında onları kendine hayran bırakabiliyordu.Boyu normal insanlardan uzun ancak bu uzunluk pek fazla değildir.Mesai saatleri içerisinde asla spor tarzı kıyafetler giyinmez. Genellikle takım elbise giyinir. Sosyal hayatında ise spor tarzı giyinmeyi sever.


* İnsanların hayatlarıyla vicdansızca oynayabilir. Ailelerini, dostluklarını tehlikeli sona götürebilir. Dil kabiliyeti gelişmiştir. İnsanları hızlı bir şekilde kandırabilir. Liderlik özelliğine sahiptir.

* Zayıf karakterli kişileri sevmez hatta onlardan nefret eder. Kendisine emir verilmesinden nefret eder. Küçük çocuklardan pek haz etmez. Sabit fikirlidir ve kimseye güvenmez. Güvenmemesi ihanete uğramamasını sağlar ancak yalnızlığı engelleyemez.


* Kendini tüm insanlardan üstün görür. Karşısındaki insanı ezer ancak daha sonra pişman olur. Çok kolay af diler ancak bir kişiyi hayatından çıkarırsa asla geri dönüşü olmaz. İnsanlara ve onların haklarına saygılıdır. Onun için adalet ve güç kavramları aynı kefede yer almaz. Gücün olduğu yerde adaletin terazisi kırılır ve güç kazanır. Sihrin gücüne inanmıştır ve bunu bilimsellikle bağdaştırmaya çalışmıştır. Güçlü olanın yanında olur ancak onunda gücünü aşmak ister.

* Annesi tamamiyle karanlık tarafa hizmet ediyordu. Bu yüzden ne oğlu ile ne de ailesiyle ilgilenmiyordu. Anne ilgisizliği bir insanın tüm duygularının sömürülmesine yol açabilirdi. Marcus'un duyguları tamamiyle sömürülmüştü. Kadınlardan nefret ediyordu ve bunun sebebi annesinin onunla ilgilenmemesiydi. Bunun intikamını çevresindeki kadınlardan alıyordu. Babası ona hem annelik hem babalık yapıyordu ancak Marcus on sekiz yaşına bastığında babası annesinin sırlarını oğluna açıkladı. Marcus annesinden hesap sormaya çalışırken annesi onun ağzından babasının anlattığı bilgileri alabilmişti. Bunun bir ihanet sebebi olarak değerlendiren annesi, kocasının hayatına son verdi. Bunun üzerine Marcus hayata yalnız devam etmek zorunda kaldı. Gösterdiği başarılardan dolayı Seherbaz Bürosuna atandı. Belki de Marcus'un damarlarında ağır basan güçlü bir kandır.

* Somut Bilimler Profesörü

* Örnek Role Play

Azkaban, çok özel tılsım ve büyülerle korunan, büyüce dünyanın en güvenli hapishanesiydi. Bu hapishaneden birinci dereceden sorumlu kişi her zaman sihir bakanı olurdu. Kısa bir süre önce Azkaban'da talihsiz olaylar yaşandı. Hırsızlık, dolandırıcılık ve cinayet gibi suçlardan yargılanan birçok büyücü firar etme girişiminde bulunmuşlardı. Firar etme girişimleri başarılı olmuştu ve sihir dünyası bir ilki yaşıyordu. Azkaban gibi güvenli bir hapishaneden kaçmayı başaran büyücüler olmuştu. Bu olay bakanlığa duyulan güveni ve otoriteyi kısmen de olsa sarsmıştı. Bakan, kaçan tüm büyücülerle ilgilenmek yerine onlara bu firarda yardım edip onlara liderlik eden adama ceza vermekle ilgileniyordu. Bu firarı yöneten ve suçlulara liderlik yapan büyücü ise Gringots'u soyma girişiminde bulunan Theone Sebastien Laurent'ti. Her ne kadar karanlık yanlısı olmayan suçlular olmasalar da yasalara karşı gelmiştiler ve cezayı hak ediyorlardı. Kaçarlar, firar ederken Azkaban'ı özel olarak koruyan az sayıda ki yetenekli seherbazların asalarını da almışlardı. Sihir dünyası bu olaydan önce lider değişikliğine uğramıştı. Yeni sihir bakanı yapacağı yenilik vaatleriyle gelmişti sahip olduğu konuma. Marcus Léonard Quentin kısaca sihir bakanı yaptığı ilk çalışmayla halkın yoğun ilgisini kazanmıştı. Bu kadar büyük bir ilginin sebebi olan yenilik ; bakanlık çalışanlarının sahip olduğu asaları güvenlik mührü adı verilen özel bir tılsımla mühürlemişti. Bu mühür bakanlık çalışanlarının asalarının çalışmalarına engel değildi. Sadece tehlikeli durumlarda ve bakanlık çalışanlarının asalarının kaybolunup, çalındığında asanın olduğu yere kısa ancak etkili tek heceli bir büyü sözü ile cisimlenilebiliyordu. Bu büyüyü yapmak için mühürlerin saklandığı tılsıma sahip olmak gerekliydi. Bu yöntem sayesinde Azkaban'dan kaçan suçluların Godric's Hallow'dan seksen kilometre uzaklıkta ki Tortuga Street adı verilen ıssız bir kasabada oldukları belirlendi. Bakan Quentin, yanına aldığı dört beş seherbazla bakanlığın tarih kokan cisimlenme kulelerinde zümrüdümsü renkte olan alevlerin içinde gözlerden kayboluverdiler. Cisimlendikleri yer tamamiyle karanlıktı. Tehlikeli bir kovalamada en önemli şey kamufle olmaktır. Suçluların bulunduğu yerin etrafı ormanlık bir alandı ve orada olması doğal olan tek varlık yaratıklardı. Bunu hesaba katarak Quentin, bu görevde yer alan tüm seherbazların animagus yeteneğine sahip olmasına dikkat etti. Ormanın derinliklerine doğru ilerliyorlardı. Quentin, işaret parmağını kıvrakça hareket ettirdi. Bunun üzerine birkaç seherbaz Quentin'in yanın ayrıldı ve sağ tarafa doğru hızlı ama sessiz adımlarla yürümeye başladı. Ormanın sessizliği kuru yaprak hışırtılarıyla kesildi. Quentin, sesin geldiği tarafa doğru dikkatli adımlarla yürümeye devam etti. Bu sırada pelerininin iç kısmına bakanlığın sembolünden yapılmış yamanın asa taşınması için bırakılmış boşluğundan asasını çıkardı. İlerledikçe kendine güveni artıyordu. Gözlerini, gördüğü kuru odundan yapılma kışlık evden ayıramıyordu. Ev, savaş zamanlarında yaşanılan bölgenin biraz ilerisine yapılan gözetleme kulelerini andırıyordu. Evin içinde hafif bir ışık hüzmesi belirdi. Quentin, ışık hüzmesinin yansıttığı yüzü tanıyordu ve bu yüz kendisiyle beraber göreve gelen seherbazlardan birine aitti. Gözetleme kuleleri ele geçirilmişti sonunda. Quentin, dikkatlice ilerlemeye devam etti ve yakınlarında onları ağaçların arkasından gözetlemeye çalışan kaçaklar olduğundan emindi.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Thierry Neuvic
Lord Jules & III. Sınıf
Lord Jules & III. Sınıf
Thierry Neuvic


Erkek
Mesaj Sayısı : 104
Yaş : 35
En Belirgin Özellik : Kinci
Kan Durumu : Bulanık
Gerçek Ad : Kerim
Kayıt tarihi : 13/10/10

Karakter Bilgileri
Özel Yetenek: Metamorfmagus
Quidditch Mevkii:
Büyücü Gücü:
M. Léonard Quentin Left_bar_bleue50/100M. Léonard Quentin Empty_bar_bleue  (50/100)

M. Léonard Quentin Empty
MesajKonu: Geri: M. Léonard Quentin   M. Léonard Quentin EmptySalı Mart 15, 2011 4:26 pm

Başvurunuz kabul edilmiştir. Rütbeniz veriliyor..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
M. Léonard Quentin
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» M. Léonard Quentin
» Quentin.
» Messalina Quentin

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 ::  :: YETKİN BÜYÜCÜLER :: Rütbe İşlemleri-
Buraya geçin: